معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایراز برگزاری جشن تکلیف 223 دانش آموز منطقه جوکار این شهرستان خبر داد.

بر گزاری جشن تکلیف  دانش آموزان درملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایربیان کرد: همزمان بودن جشن تکلیف دانش آموزان با فجر انقلاب و ایام فاطمیه(س) بسیار ارزشمند است تا دانش آموزان از پیروان حضرت فاطمه زهرا(س) باشند.

وی گفت:  دانش آموزان باید اندیشه و تفکر فاطمی را سرلوحه زندگی خود قرار دهندو از هم اکنون هیچگاه نماز، روزه و تقوای خود را سبک نشمارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایربیان بیان کرد: شما دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستید که باید با پایبندی به ارزش ها، اعتقادات و باورهای دینی آینده خود را خوب بسازید و در مسیر علم و تقوا گام بردارید.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز تاکید کرد: وارد شدن به سن تکلیف را یکی از حساس ترین مقاطع زندگی برشمرد و افزود: ارتقای اعتقادات، باورهای دینی وعمل به احکام اسلامی از اولویت های آموزش و پرورش است که باید دانش آموزان را برای ورود به این مقطع حساس آماده کنند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم گفت: آینده این شهر، استان و کشور در دستان شما دانش آموزان است که باید در مسیر درست گام برداشته و پله های رشد و ترقی را به خوبی همراه با علم و تقوا طی کنید.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن عبادت 223  دانش آموزان منطقه جوکار درملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.